Over MPLOI


Om succesvol te kunnen werven moet je een brug slaan tussen verschillende disciplines, zoals recruitment, media-inkoop, IT, marketing, (arbeidsmarkt)communicatie en creatie. In de praktijk is er weinig synergie tussen deze disciplines, maar door ervaring weet MPLOI deze domeinen te bundelen en zowel de actief als latent werkzoekenden in beweging te krijgen. Jij als klant wordt optimaal betrokken bij dit proces. Zo leer je zelf meer over de arbeidsmarkt, hoe je in contact komt en blijft met je doelgroep en wat je doelgroep beweegt. MPLOI is van alle markten thuis, maar we werven het liefst waar is ons hart ligt; Retail, FMCG en Hospitality

Meer vacatures


Wat kunnen wij bieden!!


Werven

Goede, gekwalificeerde en gemotiveerde mensen vinden, is en blijft een moeilijke opgave. Dat geldt zeker voor de Hospitality branche. Juist in vakgebieden als Retail en HoReCa heeft MPLOI de laatste jaren veel ervaring opgedaan. MPLOI biedt tijdelijke of projectmatige ondersteuning voor recruitmentprocessen. Direct operationeel inzetbaar, ‘hands-on’ recruitment, searchen, screenen, interviewen, inregelen van assessments en eventueel salarisonderhandelingen. 

Oog voor de arbeidsmarkt

De arbeidsmarkt verandert. Hierdoor hebben veel organisaties vragen als: Waar vind ik de juiste kandidaten voor de vacante posities in mijn organisatie, hoe kan ik hen benaderen
en hoe bind ik dat talent aan mijn organisatie? MPLOI kan je helpen bij het bepalen van de juiste kanalen en helpt je bij het opzetten en vormgeven van een doelgerichte campagne. 

Ook kan MPLOI je ondersteunen bij de optimalisatie van jouw Employer Brand of de implementatie van een werken bij-site. Jouw bedrijfsimago sturen tot een geweldige plek om te werken. Via een goed employer brand en de moglijkheid makkelijk te solliciteren via de website zorg je ervoor dat je bovenaan het lijstje komt te staan van potentiële toekomstige werknemers. 

De zaken op orde

Natuurlijk wil je weten of als organisatie op de juiste manier werft? Je wilt inzicht krijgen in de performance van het recruitmentproces van je organisatie. Weet je wel de juiste
kandidaten te bereiken en hoe beleeft deze kandidaat zijn sollicitatie? En natuurlijk een hele belangrijke vraag; Welke kostenbesparingen zijn er mogelijk?

Close